Akrostiş Şiir Yazmak, baş harflerden isim oluşan şiir

Akrostiş Şiir Yazmak, baş harflerden isim oluşan şiir, Baş Harflerden İsim Oluşturma, baş harflerden isimli şiirler, Bülent ismi ile akrostiş şiir, Gözde İsmi İle akrostiş şiir, isme fatma şiir yaz, isme özel semra şiir, İsme Özel Şiirler, ismime özel şiir yazmak, Melike ismi ile akrostiş şiir, Nevin İle Akrostiş Şiir, Selma İsmi ile akrostiş şiir, Şenay ismi ile akrostiş şiir, tugba isme özel şiir
İsme Özel Şiirler,Baş Harflerden İsim Oluşturma,Akrostiş Şiir Yazmak

Sevmenin demini sende tattım güzelim
El ele,göz gözeydik hep seninle
Masal gibi geçen bir aşk bizim aşkımız
Raslantı belki biraz da kara kaderim
Aşkım inan seni gerçekten sevdim

Fidanlar gibi güzel yüregime saplanmış aşkım
Anlamadıgım bu güzel bakışların aşkımıza haykırışınmı
Teninin kokusu bana ilk sarılman gibi hala üzerimde
Melekler hep yanımızda unutma tatlım
Anla artık biz bu yolu başından aştık seni seviyorum

Feda olsun sana bu seven gönlüm
Aşık olan kalbim yansın uğrunda
Taş kesilsin seni sevmeyen kalpler
Mahşere dek acı ile kıvransın
Aşk ne demek seni seven anlasın

Alışırım belki zamanla
Senden sonrasına
Limazsız bir gemi misali
Issız ve suskunum
Haykıramıyorum bazı şeyleri
Ağlamak istiyorum olmuyor
Nasıl unuturum ben seni ey sewgili

Tek çarem unutmakmı?
Unutamam asla
Gözlerime bak
Bak ve gör sevgili
Amansızca seviyorum seni

Rahatım ßen Senin Yanında
Üzüntüme İLaç , Derdime Dermansın Sen
MartıLar Uçuşur , KanatLanır Gökyüzüne ,
ELLerim Tutar ELLerini , Akar Bir Sevgi Seli
Yüzüne Bakarım , Yüzüm Gülümser ,
Sevgini Tadarım , Aşk Beni Ziyaret Eder
AşKım Sonsuz Sana , Derdimi Yok Eder

Şu Hayatta Var Mı Ki Senden Güzeli ? ,
Ey AşkLarın En GüzeLi !
Yokki Yedeğin Canım Sevgili
Mutluluk Aşkımızın Hediyesi ,
Arasanda Bulunamaz , Sevgimiz Gibisi

Tüm Dünyayı Verseler ,
Unutmam Seni , Unutamam
Gel deseler , seni Sevmiyor ,
Cayamam Sevgimden Cayamam
Eridim Sevdandan , Ben Sensiz Yaşayamam

H ayatımı buldum seninle
Ü züntülülerim bitti ikimizle
M utluluğumun sebebi sensin
E lmas gibi değerlisin gönlümde
Y alan sevgiler bitti ömrümde
R üzgar gibi girdin hayatıma
A klımı aldın bu dünyada

Servetin kalbin senin
Enderdir güzelliğin
Her zaman seninleyim
Emrinin altındayım
Rica etsen , sevebilir miyim?

DR.MATRİX

Daha demin seni gördüm
Uzaklardaydın sanki
Rengini belli ettin
Senin sesindi sanki
Ulaşmak için gittim
Ne yapabilirdim sen miydin Sanki

Merak etme sen sevgilim
İlla gelir bizede sıra
Ne olursa olsun
En sevdiğim sensin hala

MutLuLuğum Senin Elinde
ELLerim ELLerinde , KaLbim Seninle
Razıyım Ben Herşeye , Yeterki Sen OL GönLümde ,
İnan YakaLadım Sevgiyi Senin Sayende
Çok Seviyorum Seni Ben , Sakın Bırakıp Gitme

şeyda ile şiir
Ş evkimi artırırdı sana baktıkça gözlerin
E limden düşmeyen kitap gibiydi sözlerin
Y üreğime dokunurdun öyle içten
D ünyalar dolusu sevgilerle ısıtarak
A şıp giderdik yaşamdan arkamıza rüzgarı alarak

büşra ile şiir
Belki bir gün ararsın beni
Ümidini yitirdiğin bir anda yanında
Şu yalan dünyadan sıkıldığın zaman
Rahata kavuşmak ve sevgi istersen
Anla beni ve gel yanıma sev istersen

Beril ile şiir
B en sende buldum gerçek sevgiyi
E zdim senin için her önüme geleni !
R azıyım senle tüm hayatı paylaşmaya
İ stersen hayatında beni
L akin severim her zaman seni

Ezgi ile ilgili şiir
Eski Yıllar Geliyor Aklıma
Zor Ama GüzeL GünLerdi
Geçen Şu Zaman Varya SevgiLim ,
İnsanı Şaşkına Çevirdi !

Seda ile ilgili şiir
SaKın , SaKın Bırakma Beni
ELLerimi Tut , Sımsıkı Sar Beni
Dünya ' yı Verseler Bana Seni Değişmem ,
AşKından Yandım Ey SevgiLi

Zeynep ile akrostiş şiir
Zerafetin gizeminde
Endamın sözlerinde
Yakınım kalbine
Nerdesin cimcime
En derin sevgimle
Pek Yakın değiliz bu sene

Zehirdi hayat senı tanımadan
Eskimisti yüregimin bir kenarı
Yarınımı dusunmeden sevdim seni
Neydi seni sevmeme sebep
Elerinmiydi gözlerinmi,yoksa gülüşünmü
Pervaneyim sana , yolunu gozlerim

Pelin Akrostiş şiir
Peşinde sürüklenmekten
Ellerimle sürgüne itmişim ruhumu
Lal olmuş dilim susmuşum
İzin vermişim buna
Ne yazık! ben öylesine koşturmuşum

Hümeyra akrostiş şiir

H ayatımı buldum seninle
Ü züntülülerim bitti ikimizle
M utluluğumun sebebi sensin
E lmas gibi değerlisin gönlümde
Y alan sevgiler bitti ömrümde
R üzgar gibi girdin hayatıma
A klımı aldın bu dünyada

Melike ile akrostiş şiir
Melike ismi ile akrostiş şiir
Meleklerden çalmışlar
Elini,belini
Lalelerden almışlar
İncimsi güzelliğini
Kızların arasında
Elle gösterilir kendisi

Nevin İle Akrostiş Şiir
Nefesim kesilir seni görünce
Esirin oldum senin
Vaçgeçemem senden
İsmini kazıdım gönlüme
Nedensiz seviyorum seni

Şenay ismi ile akrostiş şiir
Şayet seni sevdiysem, karşılığı ayrılık mı olacaktı
Eklemelimiydin hasretini çorak gönlüme
Ne zaman sevdiysem hep hasreti ben çektim meçhul yüreğimde
ALLAH’ım şahit,hep ağlayan ben oldumHep aldatılan ben oldum

Bülent ismi ile akrostiş şiir
(B)üyük bir aşktın bedenim saklı kalan
(Ü)mitsizce durdun kalbimde izlerin ve yaran
(L)afta deil aşkta sevdim seni
(E)n büyük umutlarla izledim seni
(N)ankörlük sayma sadece aşkım
(T) anrım biliyor kalbimdeki çileyi

Selma İsmi ile akrostiş şiir
(S)endin beni benden alan
(E)n farklı duyguları bana tattıran
(L)aflarınla çaldıgın kalbim
(M)ecnuna döndü leylasını yitirmiş gibi
(A)nla ne olur artık Seviyor Bu Aşık Seni

Gözde İsmi İle akrostiş şiir
Gökyüzünde yıldızlardan kuşaklar
Övgüyle seni, hep seni anlatırlar
Zülüflerin ay gibidir gözlerimde ışıldar
Düşlerimde belirir ahulu bakışlar ve sevgilim
Ellerinde aşkımızın yüreği parlar
Yalnızlık benim yarim oldu artık, artık ben bir şairim…

ÖRNEKLER;
Bir sevdayı anlatmaya çalışır olmuş şimdilerde sözlerim
Uzun bir seferden dönüyor, yorgun, kimsesiz, yaşlı gözlerim
Kimsesizliğin adı olmuş sevdam, sevdana kelepçeli ellerim
Ey gök şahidim ol, bir gün elbet elbet uyanacaktır sana hayallerim
Takvimsiz bir sabah,güneşsiz bir gün ve ve üzerine ettiğim yeminlerim


ÖN SÖZÜ YOK İŞTE İLK DEFA SANA YAZILACAK BİR ÖYKÜDE
YALAN YALNIŞ FİGÜRANLAR, BAŞ ROL OYNAR OLMUŞ ŞİMDİLERDE
KETUM BİR SEVDAM VE SANA ADANMIŞ BİR ŞİİR VAR ELLERİMDE
ÜZERİNE YEMİNİM OLSUN, DÖNMEDİM HİÇBİRİNDEN NEDE DÜŞTÜM ŞÜPEYE


YAR, ELLERİM DÜŞÜYOR TOPRAGA BAK USULCA
ISSIZ BİR YALNIZLIGIM, AŞKIM İDAM SEHPALARINDA UMARSIZCA
LALEZARLAR AGIT YAKIYOR, MELEKLER AÇMIŞ KANADINI SİYAH BULUTLARDA
DEGŞİZMEZ DENEN O KADER VE ALIN YAZIMIZ KARALAMA KAGITLARINDA
IŞIKSIZ BİR GÜNEŞ, KÜÇÜK BİR RESMİN VAR AVUÇLARIMDA
ZEMHERİ SICAGINDA YILDIZSIZ BİR SABAH, EY YAR GÖZYAŞLARIN VAR BU GECE YATAGIMDA

HANİ DER YA BAZILARI " AŞK İÇİN ÖLMELİ, AŞK O ZAMAN AŞK"
AMA SEN ALDIRMA SEVDİCEĞİM, ARKAMDAN DÖKÜLMEYECEKTİR BİR DAMLA YAŞ
ZÜHRE ŞAHİDİM OLSUN, YALNIZ SENİN YANINDADIR BENİM GÖNLÜM AYYAŞ
ELLERİN ELLERİMİ BIRAKTIGINDADIR KENDİME AÇTIGIM ZALİMCE SAVAŞ
LANET EDİP HAYATIN ÇİRKİN YÜZÜNE, SENDİN KOYNUMA ALDIGIM SENSE AŞK


Özüm sensin yüreğim sen
Zihnim sensin aklım başım sen
Lakin bende de var sana ait birşeyler
En güzeli o narin ve sıcak gülüşler
Melek gibi bakışlar ve tabiiki gözler


Tüm kelimeler anlamsız senin yanında
Uzun uzun şiirler yazmalı anlamsız
Ğ harfi ile başlamalı, X olmalı sonunda
Çelişki dolu, devrik cümleler, saçma sapan benzetmeler
En iyisi şiir yazmamak, çünkü dedik ya anlamsız
Sevda

S ana hasret kaldım
E şi yok yalnızlığın , yalnızlığımın
V arlığınla gülen yüzümdün
D olaştığın damarlarda
A şk kokardı her an

S ana hasretim , yokluğunsa zor
E ski zaman hikayeleri gibiyim
V irajlar keskin , dönüşü zor
D ışarda bir yudumluk hayatın susuzluğuylayım
A rkama dönüp bakıyorum her an

S en hasret oldun sevda tadında
E vveli olmayan sen sonum oldun
V ardın belki yoktun
D inlemek zor konuşmak kolay
A nsızın umuda döndüm sen kayboldun...
M analı manasız bakıyor gözlerin
E llerin kah seviyor kah incitiyor yüreğimi
R üzgara savrulmuş güller gibi sözlerin
V arlığı güzel göğsümü deliyor şiddetin
E sirin olmuş bedenim , ruhum can çekişmede

M analı manasız bakarken gözlerin
E trafımı sardı hüznün bulutları
R esimlerde aradığım , çizdiğim resmine
V uslatınla başlayan günde küstüm
E limde değil varlığın ; bir kar tanesi

M asmavi denizin mor derinliğinde kayboldum şimdi
E zildikçe eziliyor bedenim senden gittikçe , sana döndükçe
R astlantı yok biliyorum ömrümde
V arsın ve yoksun gönlümde
E riştim ve söndüm ömründe

M utluluk
E llerimde ki ışık
R iyası olmayan sevmelerin
V arlığına feda
E limde tutamadığım yansımalarda

M utsuzluk
E zilen yüreğimde
R uhumda bastırdığım
V ücudunu bulamamış yalnızlık
E limde tuttuğum ışığın kamaştırdığı

M erak ediyorsun biliyorum
E zilmiş bir düşünceden çıkacak filizi
R üyalarını yeşile boyayamayacağından korkuyorsun belli
V arlığını gömmek gibi karanlığa
E siri olmak arzuların

M ahsur kaldım oysa yüreğinde
E den bulur ya ettim buldum
R abbimden bir dileğim var sadece
V akit tamam biliyorum
E siri olduğum yüreğe gömülüyorum.
Özge

Ö zgür bir kuş gibi kanat çırptım sevdaya
Z ulamda sakladığım aşkımı haykırdım , sonsuzluğa uzandı ellerim
G erçekle sahteyi ayrıştırdım yaşamımdan , seni kendime sordum
E zdim yanlışları kökünden , içinden doğruyu buldum

Ö zlemek kadar yakınım şimdi , ensende bir nefes kadar
Z ehiri tükendi aşkın , lezzetli bala döndü
G izemler devam etse de yaşamak huzura büründü
E kilen topraklardan yeryüzüne sevgiler döndü

Ö zgür bir özlemle yaşıyorum , senden uzak olsamda yanındayım
Z arif bir çiçeğin görünüşünde saklıyım
G elip geçen yaşamın kıyısındayım
E linden tuttum dalıyorum şimdi
Ayça

A yrıldık , bu kaçıncı bilmem
Y üreğim yaralı , gönlüm buruk
Ç aresiz kaldım , içim sönük
A klıma vurdun , gözüm donuk

A yrılık sonu gelmez bir hüzün
Y okluğun soğuk kış gecesi
Ç ağladı sensizlik üşüdüm sensiz
A lışmak zor , keskin bıçak yarası

A yrıldık , bu son bakış
Y alvarsan , dönüşü yok artık
Ç iğ düşen gözlerim , gülüyor şimdi
A lıştım acına artık
Nimet

N eden gözlerin yaşlı sevdiğim
İ stermiydim seni üzmek sevdiğim
M aşukun ben , sense aşkımken
E zici bir acıyı neden döker gözlerin
T aştan değil kalbim bunu bil sevdiğim

N asıl ki bir kuş havalansa yuvasından
İ çeriye sıcaklığı vurur ya güneşin
M utluluğa doğsak işte böyle sil baştan
E sen ılık rüzgara takılsak
T ükenmez sevdaya yol açsak yelkenlerle

Bekir

B üsbütün silindik yaşamdan
E kseninde döner olduk sevgimizin cazibesiyle
K aranlık olduk bazen de aydınlık bulunduk
İ çimize çektiğimiz hava yerine
R eyhan kokulu aşkına büründük

B iliyormusun sürekli severiz seni biz
E llerimiz sevgimiz , tutunamayız onlar olmadan
K albi olmayan kuyulara düşer de çıkamayız
İ stersen sev bizi kurtar bu hayattan
R üyamızdan uyanıp tekrar uyuyalım mı baştan

Gizem

G özlerinden akan bir damla yaştı düşen yüreğime,
İ liklerime kadar ıslandığım aşkınla
Z ambaklar açmış ve ölmüşlerdi ardından
E limde tutamadığım mutluluk gibi bir an
M utluluk gibi herşeyin yaşanmışlığı ve bitişiydi

G özlerim ardından bakakaldı , her anın karelerini gözümden tekrar tekrar geçirerek
İ stekler yarımdı , duygular yaşanamamış
Z ahir olmayandı sakladığın gizem , adın gibi sen olan
E tvarın narin bir kelebek gibi
M ahzeninse senden öte bir çiçek , belki çiçekten bir bahçe...

Faik

F azla oldum yanında biliyorum
A kan suların durulmadığı bir dönemde tanıdım seni
İ mkansız bir dostluğun yaşandığı , sevgilerin sevgi olduğu bir dönemde
K urtuluşum yok biliyorum , çünkü hayatın keskin virajındayım

F ırtınalı bir günde tanıdım seni
A kan suların durulmadığını varsayarak
İ stisnaların istisna sayıldığı bir anda
K arşımda duruyordun şefkatli bakışlarınla

F azla oldum gene biliyorum
A rtık gitme vaktim geldi onu da anladım
İ ster karşı çık , istersen unut beni
K albinde bir dilek tut, gene de unutma beni

F azla oldum yine biliyorum
A rtık yanında olamam onu da anladım
İ stisnalar yüreğimde acıdı , onu da taşıdım
K arşımda duran sen , ve bir son bakış daha

Canan

C evap vermiyor baktığım yüzler , solgun ve renksizler
A kşamları çöken hüzün gibi , karanlık bir o kadar sessizler
N ispet yapıyor kuşlar , göçediyor başka diyarlara
A rtıyor yalnızlığım , derken dalıyorum
N eden diyorum , işte tam orda kalıyorum

C anan dedim , belki canıma can katar diye
A sık yüzüm , kimbilir belki güler diye
N e yazık ki gülemedim , bilemedim derdime çare olmaz diye
A rtık sustum , uzaktaki yüreklere doğarım diye
N asibim yokmuş , uzaklar yakın oldu yine

Uğur

U ğruna yaşanmıştı onca şey
G üzelliğiyle mağrur sen , ve aşkı için ölen ben
U ğruna yaşamıştım herşeyi
R üyalar gerçek olacak sanmıştım

U sulca o rüyanın yanına uzanmıştım oysa
G erçek mi hayal mi bilmiyordum gördüklerim
U zun ve ince bir çizgiden gidiyordum
R üyamın tam ortasında ise sen geliyordun

U mudum kalmasa da artık senden yana
G özlerindi bana kalan tek hatıra
U nutmam unutamam gene de seni asla
R üyalarımı yıksan da beni yaksan da

Burak Burcu Sude

B ırak acılarını yüreğime ve git ardına bile bakmadan
U mulur ki dönersin birgün , belki birgün
R azı değilsin gitmeye , belki dönmezsinde geriye
A şk ki doğar ayrılık acısında , böyle yanımda aşksız olmandansa
K alma git , git belki doğarsın yeniden aşka

B iliyormusun seni sevdi yürekciğim
U sul usul sevdi
R üzgarın saçına dokunuşu gibi usul usul
C ismim küçük , ruhum göklere sığmaz bir halde
U zun uzun seyrederdim seni , güzelliğinde sessizliğe kapılarak

B ırak katılayım akan nehrin yüzüne
U mudun kalayım hep , parlasın o gökyüzünde
R azı olmaz bilsem de kalbim dilime
C evap verme ne olur bu son olsun içimde
U zun yolculuğum bitmesin yüreğimde

B ilmezsin ne çok sevdim seni ben
U slanmadım yaşadım , ölmedim sevgine doğdum
R üya misal bir aşka yelken açtım
C ismimden kaçtım ruhuma koştum
U mursamam gene de çünkü seni buldum...

S en bir dokunuşta kaybettin sevgiyi , sevgimi
U mmadığım bir karanlığa dokundun ve kendinde kayboldun
D ünya yuvarlak , dön belki bulursun
E llerin yine de dur kalbime dokunsun...

Aylin Dilek Şahin

A slında hiç bir şey için yaşadım varsay
Y alnızlığa inat herşeyi ve beni yoksay
L üle saçlarına dolandığımı varsay
İ stersen kes at , istersen yoksay
N üks etmiş sevgim , o yüzden hastalık varsay

D erya oldu sevdan bende
İ nciler buldum nice sende
L iyakatım olmasa da sevgine
E n derinden bağlıyım yüreğine
K albim, şenlenir seni görünce

Ş ükürler olsun Rabbimize
A yırmasın bizi ömrümüzce
H asıl olsun hep sevgi gönlümüzde
İ tirafım olsun şu iki kelime
N imetsin sen şu garip fakire..

Labels:



comment closed