Cem Yılmaz-Hayde türküsü dinle-izle-Av Mevsimi filmi

Cem Yılmaz-Hayde türküsü dinle-izle-Av Mevsimi filmi,haydesözleri ,
hayde şarkisi anlami ,cem yılmaz hayde sozlerı ,cem yılmaz hayde sözleri ,cem yılmaz hayde ,cem yilmaz hayde sözleri ,hayde cem yılmaz fılmındekı sarkı sozlerı ,cem yılmaz hayde sözler ,cem yilmaz av zamanindaki şarki ,hayde şarkısı anlamı ,cem yilmaz hayde ,cem yılmaz hayde gidelum hayde video ,cem yılmaz hayde sözleriyle ,

Cem Yılmaz Hayde orjinal yeni videosu YouTube'da - Av Mevsimi film izleCem Yılmaz Hayde türküsü YouTube sitesine düşünce izlenme rekorları kırıyor. Cem Yılmaz Hayde türküsü videosu izlemek için tıklayın, Cem Yılmaz Hayde türküsü ile Arif Sağ'dan da tam not alırken, Cem Yılmaz Av Mevsimi filminde söylediği Hayde türküsü görün

Cem Yılmaz Hayde orjinal yeni videosu YouTube'da - Av Mevsimi film izle

Cem Yılmaz Hayde türküsü YouTube sitesine düşünce izlenme rekorları kırıyor. Cem Yılmaz Hayde türküsü videosu izlemek için tıklayın, Cem Yılmaz Hayde türküsü ile Arif Sağ'dan da tam not alırken, Cem Yılmaz Av Mevsimi filminde söylediği Hayde türküsü görüntüleri Youtube'da...
Cem Yılmaz Hayde türküsü son günlerde izlenme ve paylaşımrekorları kırarken, Av Mevsimi filmi görüntüleri de Youtube'a düştü. Cem Yılmaz seslendirdiği 'Hayde' türküsü ile yine herkesi şaşırtırken, Av Mevsimi filmi vizyondayken türkünün görüntüleri sosyal paylaşım sitelerindede günün konusu oldu. Av Mevsimi facebook sayfası ise daha sonra filmden orjinalgörüntüleri yayınladı. Kazım Koyuncu'nun Hayde adlı türküsünü filmde seslendiren Cem Yılmaz, daha sonra Zil Zurna ritim ekibinin de kendine eşlik etmesiyle birlikte keyifligörüntüler ortaya çıkıyor. Cem Yılmaz Hayde türküsü videosunu haberin devamında bulabilirsiniz.
Av Mevsimi filmi vizyona girdikten sonra ilk üç gündeki 390 bini aşan izlenme ile başarılı sayılabilecek bir çizgi yakaladı. Fakat film ilk üç gün rekorlarında Türk Filmleri içerisinde İlk10 listesine giremedi. Av Mevsimi filminde Şener Şen ve Cem Yılmaz yanyana oluncada Türk seyircisi ilk kez bir Türk Polisiyesine bu kadar ilgi gösterdi. Otoriteler ise çok izlenen Türk Polisiye filmini ise 'İsteyince yapılabiliyormuş' olarak yorumladılar.
Av Mevsimi filmi cinayet araştırması sırasında hayatları altüst olan üç polisin hikayesini anlatıyor. Av Mevsimi filminde Deli adlı karakteri canlandıran Cem Yılmaz ise filmin kahramanları olan 3 polisten birisi. Filmde Şener Şen 'Avcı', Çetin tekindor ise 'Battal' rolünde. 
Av Mevsimi filmi ilk 3 günde (açılış gişesi) 389 bin 213 kişi tarafından izlendi. Filmin açılış gişesi hasılatı ise 3milyon 985 bin TL oldu.
Yapımcılığını Fida Film ve Profilm’in üstlendiği, kadrosunda Rıza Kocaoğlu, Mustafa Avkıran, Nergis Çorakçı, Mahir İpek, Emine Şans Umar ve Bartu Küçükçağlayan gibi başarılı oyuncuların da yer aldığı 'Av Mevsimi'nin müzikleri ise Tamer Çıray’a ait.
CEM YILMAZ TÜRKÜ İÇİN NE DEDİ?
Cem Yılmaz NTV'de Banu Güven'in programı Artı'ya konuk oldu ve merak edilen bazı soruları yanıtladı. Bakın Cem Yılmaz Hayde türküsü için ne dedi;
''Hayde'yi Kazım Koyuncu'nun sesinden dinlediğimde çok heyecanlanmıştım. Çok duygulu tabi. Bu sahneyi yapmak beni çok heyecanlandırdı.Burada kendimden geçtim doğrusu. Herkese de geçmiş o duygu çok mutlu oldum. Ama plak ve kaset çalışmaları gelmiyor onu söyleyeyim. Ben bu sahnenin filmdeki duyguları yansıtma anlamındaki önemi hepimizin aklındaydı. Yavuz Turgul Abi'nin önem verdiği sahneydi. Bugün aileden telefon aldım. Annem 'aynı deden' dedi. Çok da türkü şarkı söyleyen birisi değilim ama, demek ki varmış. Filmin ilk çıkış anından itibaren dile getirmeye çalışmıştık. Filmin duygusu çok yüksek.''
''İşin sırrını söylemek istemiyorum ama, o sahnede bulunan arkadaşlar ve profesyonel müzisyenler hiçbir enstrüman kullanmadan, ritimle o ambiansı yarattılar. O Yavuz Abi'nin tasarımıdır. Cinayet masasından emekli abilerimizin bir kahvesi var. Burası elbette o kahve değil. Biz o kahveye ilk filmin çalışmasında gittik ve orada çok şeyler öğrendik. Bu kahve Bahçelievler'de.''
CEM YILMAZ'DAN TÜRKÜCÜ OLUR
Cem Yılmaz, yeni filmi Av Mevsimi'nde seslendirdiği Karadeniz türküsüyle Arif Sağ’dan tam not aldı.
Galaya damgasını vuransa, filmde ıdris adlı cinayet masası polisini canlandıran Cem Yılmaz’ın okuduğu türkü oldu. Galaya katılanlar arasında bulunan Arif Sağ, hem film hem de Yılmaz’ın performansını övdü: “Son dönemde seyrettiğim en güzel filmlerden biri... Demek Türkiye’de de polisiye filmi çekilebiliyormuş. Cem de türküyü çok güzel söylemiş. Biraz çalışırsa adam olur.”
Cem Yılmaz Hayde Sözleri
Kazım Koyuncu Hayde Şarkı Sözleri
Hayde gidelum hayde
Dağa k’arayemişa
Elun nişanlisina
Ben nasil deyim hayde
Çiktum çami budadum
Endurdum yarisina
Boyle sevdami olur
Girsun yerun dibina
K’izilağaç fidani
Tepeden budanur mi
İnsan sevduği yardan
Bu k’adar utanur mi
Endum dere duzina
Aşlamayi aşladum
Sevdaluk eyi şeydur
Ben da yeni başladum
Cem Yılmaz Hayde cem yılmazın av mevsimi filminde geçen hayde şarkısı sözleri ve kendisi..

Labels:



comment closed